בית הספר להכשרת מטפלים ומורים לרייקי בהנהלת נמרוד קדם

משכנתא ורייקי – האם יש ביניהם קשר?

זוגות צעירים רבים פונים לבנקים למשכנתאות על מנת להעמיד משכנתא לרכישת דירה. דאגה רבה מתלווה בדרך כלל ללקיחת הלוואה – ריבית, הצמדה, ביטוח משכנתא, עמידה בהחזרים חודשיים… כל אלו יכולים להביא לדאגה רבה ולמתח מיותר. רכישת הדירה עצמה יכולה אף היא להוות מקור למתחים – מתווך דירות, זכרון דברים, עורך דין, הערת אזהרה, רישום בטאבו… כל אלו יכולים לגרום לפחדים לא מעטים למי שלא מכיר אותם.

טיפולי רייקי מיועדים להפגת מתחים ולהשגת רגיעה ושלווה. לימוד רייקי והחיבור הקבוע לאנרגיה מאפשר לנו להשתחרר לחלוטין מהדאגה, לסמוך על היקום שיאפשר לנו להמשיך ולאפשר לנו לעמוד בהתחייבויות שלנו. עקרונות הרייקי אף ילמדו אותנו שעל מנת להשיג את הדברים אותם אנו רוצים, עלינו לעבוד קשה, להיות שקדנים ולהשקיע את הדרוש על מנת להסיר את המכשולים המפריעים לנו להגיע למטרה שלנו. עקרונות הרייקי ילמדו אותנו גם לאפשר לאחרים לעזור לנו בנושאים בהם איננו בקיאים. עלינו לאפשר לעצמנו ללמוד מכל אדם את אשר אנחנו יכולים ללמוד ממנו ובמידה והנושא דורש מומחיות שאין ברשותנו, נאפשר לעצמנו לסמוך על אחרים.

עורכי דין, פקידי הבנק למשכנתאות, מתווכי דירות – לכל אלו יש נסיון רב בכל תהליכי רכישת דירה וקבלת משכנתא. נכון שלכל אחד מכם יש אינטרס מובהק להרויח כסף אך יש להם אינטרס נוסף, לא פחות חשוב – לשמור על הלקוח מרוצה – כך הם זוכים גם לפרסום מפה לאוזן. כדאי להיעזר בהם ואפילו לשלם עבור שרותיהם. כך נוכל לקנות לעצמנו שקט נפשי ולעבור שלב זה בחיינו בצורה חלקה ונעימה.

מומלץ לשתף. החברים יודו לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *