בית הספר להכשרת מטפלים ומורים לרייקי בהנהלת נמרוד קדם

טיפול מעולם אחר בקארונה רייקי®

היה זה אחד הטלפונים המוזרים שקיבלתי מאז שאני עוסק בטיפולי רייקי. מעברו השני של הקו היה אב שסיפר לי על בנו בן ה-11 שסובל מכאבי ראש מזה עשרה חודשים ובכל הבדיקות הרפואיות שנעשו, לא נתגלה דבר. בעיני כולם הסיבה לכאבי הראש היא תעלומה. עוד סיפר לי האב כי קיבל מידע ממתקשר בולגרי באמצעות ידידת משפחה המתגוררת בקנדה. המתקשר הבולגרי לא ידע דבר על הילד, פרט שמו ולתאריך לידתו.

במסגרת התקשור נמסר כי הילד חווה טראומה של טרום לידה וכי צ'אקרת הלב שלו פשוט אינה קיימת. הילד מונע על ידי פחד בלתי נשלט והוא סובל מדימוי עצמי נמוך ומחוסר בטחון עצמי בולט. עוד טען המתקשר הבולגרי כי אין לטפל בילד באמצעות רייקי אלא בתחילה לחזק את ההילה שלו, לחזק את צ'אקרת הלב ולאחר מכן לטפל באמצעות אנרגיות קארונה רייקי® בלבד.

בהמשך השיחה אמר האב שכל הסיפור נשמע לו מוזר ביותר אך היות והפרטים היו נכונים הוא ממשיך לפעול בכיוון זה. הוא סיפר כי כשאימו של הילד הייתה בחודש השביעי להריונה איתו, סבתו מצד אביו נהרגה בתאונת דרכים. הדבר תאם את תיאורו של המתקשר הבולגרי לגבי הטראומה טרום לידה.

עדיין לא ידעתי מה לעשות עם כל המידע הזה והחלטתי לפעול על פי עצת המתקשר. קבעתי עם הילד ואביו פגישה לטיפול מספר ימים מאוחר יותר.

בשיחה שלפני הטיפול הרחיב האב את הסיפור והוסיף פרטים שלדעתו יכולים לסייע. הוא סיפר גם שהילד סובל מדי פעם מבעיות נשימה, אשר לפי דברי הרופאים נובעות מאלרגיות כאלו או אחרות. לאחר שוידאתי שנוצר קשר חיובי ביני ובין הילד, נכנסנו לחדר הטיפולים כאשר האב צופה מעבר לדלת.

עם תחילת הטיפול סרקתי את השדה האנרגטי של הילד ואכן, אזור צ'אקרת הלב שלו היה חסר אנרגיה לחלוטין, כאילו לא קיימת שם צ'אקרה. התחלתי לעבוד עם הילד באמצעות דמיון מודרך ועודדתי אותו למלא את גופו באור ולחפש אזורים אליהם האור לא מגיע. כשגילה אזורים כאלה, הדרכתי אותו כיצד למלא את אותם אזורים באור תוך כדי תמיכה שלי. הדרכתי את הילד לערוך הדמיות דומות בביתו ולדאוג לכן שהגוף יהיה תמיד מלא באור. נתתי לו שני קריסטלים, רוז קוורץ לפתיחת צ'אקרת הלב והמטייט לקרקוע. ביקשתי ממנו לשאת את האבנים בכיסו בכל עת.

קבענו טיפול נוסף לשבוע מאוחר יותר.

במפגש השני נכנסנו לחדר הטיפולים תוך זמן קצר וכאשר הנחיתי את הילד לבדוק אם יש בגופו אזורים שאינם מוארים, דיווח שאין כאלה. בדקתי את ההילה של הילד ואת צ'אקרת הלב שלו ונראה לי שנכון היה להתחיל לטפל… הפעלתי את אנרגיית סמל הזונר והזמנתי את כל המדריכים שצריכים להגיע. תוך כדי שיחה עם הילד התברר שהוא עצמו חושב על מישהו… והנה עומד להיחשף נדבך נוסף…

מסתבר שדודו של הילד מצד אביו, נפטר ממחלה קשה זמן רב לפני לידתו, ואפילו לפני נישואי הוריו. הוא מעולם לא הכיר את הדוד ואף שמע עליו מעט מאוד. בסיום הטיפול ביקשתי מהילד להמשיך לשכב על מיטת הטיפולים ויצאתי לדבר עם האב.

הוא סיפר לי מעט על אחיו ועל נסיבות פטירתו ואז הוסיף דבר שהתברר כמשמעותי ביותר בהמשך.

כשאימו של הילד הייתה בחודש השלישי להריונה איתו, הם באו לבקר את הסבתא וסיפרו לה על ההריון. האב הוסיף אז שהיות וזהו ילדם השלישי, הוא יהיה לה במקום ילדיו של אחיו הצעיר שנפטר. כאמור, הסבתא נהרגה כארבעה חודשים מאוחר יותר, כחודשיים לפני לידתו של הילד.

בשיטוטי באחד מהפורומים הרבים לרייקי ברחבי האינטרנט, נתקלתי בשרשור שמשך את תשומת ליבי. דובר שם על נושאים של הצמדות ודיבוק. מצבים בהם נשמת נפטר נצמדת או משתלטת על גופו של אדם חי אחר על מנת לשאוב ממנו אנרגיה ולהמשיך להתקיים. אחד השותפים הערים בדיון היה בחור מניו-זילנד. יצרתי עמו קשר בדואר אלקטרוני וסיפרתי לו על הטיפולים בילד לא ציינתי את נושא השיחה של האב עם הסבתא לגבי האח וכן לא ציינתי את נושא צ'אקרת הלב. הוא ביקש את שמו ותאריך לידתו, ולאחר שקיבלתי אישור מאביו של הילד, סיפקתי לו את הפרטים. עוד באותו יום השיב לי הבחור מניו-זילנד כי בבדיקה שערך, מסתבר כי הסבתא נצמדה לצ'אקרת הלב של הילד בלידתו ולאחר זמן, כאשר הבינה שהיא גורמת לו נזק, היא ניתקה ממנו אך נשארה בסביבתו על מנת להיצמד מדי פעם ולקחת אנרגיה בכדי להמשיך להתקיים. עוד אמר לי שהסיבה לכך היא שהסבתא כנראה מרגישה שהילד שייך לה. שכך הובטח לה…

סיפרתי על כך לאביו של הילד ובטיפול השלישי ערכתי נסיון עם הילד. בזמן הטיפול, בעודו שוכב על מיטת הטיפולים, ביקשתי מהילד לדמיין שסבתו נמצאת לידו ושהוא יכול לדבר איתה. די מהר סיפר לי הילד על כך שהוא מרגיש כאילו היא אכן לידו, אפילו שבמציאות מעולם לא פגש בה. ביקשתי ממנו שיתאר את מה שהוא רואה, וכך עשה. לאחר מכן ביקשתי ממנו לשאול את הסבתא שאלות אקראיות, כאלו שאין סיכוי שהוא ידע את התשובות עליהן, כמו איזה צבע היא אוהבת, מה המאכל האהוב עליה וכו'. שמרתי את תשובות הילד ובשיחתי עם האב לאחר הטיפול התברר כי התשובות אכן היו נכונות – הילד תיקשר עם סבתו המנוחה, אותה לא הכיר מעולם.

עודדתי אותו להמשיך ולערוך נסיונות כאלו בביתו, בין הטיפולים.

המשכנו להיפגש מדי שבוע למשך כחודש נוסף. בכל טיפול הודרכתי לעבוד עם אנרגיות אחרות של קארונה רייקי® וכן לעבוד באמצעות ביטוי קולי של האנרגיות. תחושתי לגבי התקדמות הילד הייתה טובה ביותר.

לאחר שמונה טיפולים הודיע לי האב כי השיפור במצבו של הילד הוא ללא היכר. כאבי הראש חלפו כלא היו, בעיות הנשימה נעלמו ביחד עם הפחדים, הבטחון העצמי השתפר פלאים, ובקיצור, הם אינם רואים סיבה להמשיך בטיפולים. הסכמתי עמו וקבענו שבמידת הצורך יודיעו לי ואף יבואו לטיפולים נוספים.

מאז עברו כחודשיים. בטלפון לאב מתברר שאכן אין יותר צורך בטיפולים. הילד החלים לחלוטין באמצעות 8 טיפולים שבועיים של קארונה רייקי®.

מומלץ לשתף. החברים יודו לכם.