בית הספר להכשרת מטפלים ומורים לרייקי בהנהלת נמרוד קדם

ערכת כרטיסים לקידום שלום עולמי

מתנת המרכז הבינלאומי להכשרת רייקי
תרגום מאנגלית: נמרוד קדם

ערכה זו של כרטיסי שלום עולמי מוצעת לך כמתנה מתוך תקווה שתשתמש בהם על מנת לקדם שלום עולמי ולהביא שלום ושלווה גם לחייך הפרטיים. ארבעה כרטיסים כוללים תמונות של ארבעת מערכי הקריסטלים לקידום שלום עולמי, אשר הונחו בקוטב הצפוני, בקוטב הדרומי, בעיר העתיקה בירושלים ובכיתת הלימוד במרכז הבינלאומי להכשרת רייקי. הכרטיס החמישי הוא צילום של התליון לשלום עולמי, תכשיט שדומה בעיצובו למערך הקריסטלים לשלום עולמי ואוצר בתוכו אנרגיה דומה. כמו כל כלול גם כרטיס הוראות שימוש.

ניתן להשתמש בכרטיסים במספר דרכים כולל מדיטציה עמם, שימוש בהם על מנת לשלוח רייקי מרחוק למערכי הקריסטלים לקידום שלום עולמי ובכך להעניק למערכים את היכולת ליצור שלום עולמי או להשתמש בהם על מנת ליצור שלום ושלווה בבית ובחיים האישיים על ידי מיקומם במקום הולם בבית או על ידי נשיאתם בתיק או בארנק.

כל אחד ממערכי הקריסטלים לקדום שלום עולמי הוא בקוטר של 30 ס"מ ויש לו 12 עלי כותרת המייצגים את הצורה של צ'אקרת הלב. הם עשויים מנחושת יצוקה המצופה בזהב 24 קראט. פירמידת קריסטל בעלת 12 פאות ממוקמת במרכז המערך. מתחת לפירמידה חקוקים סמל העוצמה והכוח של רייקי וכן סמל השלום והשלווה של קארונה רייקי®. על כל עלה כותרת ממוקם גביש גנראטור קריסטל בעל קצה כפול, וכן סמל של אחת מ-12 הדתות העיקריות. מסביב למרכז המערך חקוקה כתובת. העיצוב מאפשר למערך לפעול כמאגר של אנרגיית רייקי שנשלחת אליו על ידי מתרגלי רייקי באמצעות התמונות ושימוש בסמל לריפוי מרחוק. תליון השלום העולמי, אשר פותח בשנת 2008, הוא תכשיט אישי שנועד לאצור את אותן אנרגיות רוחניות כמו במערכים. ענידה של התליון מחברת את העונד ישירות לרשת אנרגיית השלום ומקדמת מצב של תודעה גבוהה יותר.

הכתובת שעל מערכי הקריסטלים לשלום עולמי היא:

מי ייתן והמאמינים של כל הדתות והדרכים הרוחניות
יפעלו יחד על מנת ליצור שלום בקרב כל האנשים על כדור הארץ.

נא קבל מתנתנו זו של כרטיסי השלום, שהם צילומים של מערכי הקריסטלים, אשר צולמו כאשר הם הונחו במקומם בכל אחד מהמקומות. כמו כן מצורף גם כרטיס עם הוראות שימוש. מי ייתן ותשתמש בהם כדי להביא שלום לעולם ולחייך האישיים.

ערכת קלפי השלום העולמי נשלחת ללא כל תשלום לאלו המתגוררים בארה"ב באמצעות הדואר (אנגלית בלבד). אלו המתגוררים מחוץ לארה"ב יכולים להוריד קובץ PDF של הכרטיסים, אותו ניתן להדפיס בכל מדפסת.

ערכת כרטיסים לקידום שלום עולמי

הורד את ערכת הכרטיסים לקידום שלום עולמי בעברית עכשיו.

לערכת כרטיסים באנגלית, בקר באתר המרכז הבינלאומי להכשרת רייקי.

להדפסה של הכרטיסים, הדפס קודם את עמוד 2 ולאחר מכן הכנס את הדף חזרה למדפסת והדפס את עמוד 1. ניתן לחתוך את הכרטיסים ולצפות אותם בלמינציה בסניפי אופיס דיפו.

על מנת לקרוא על פרוייקט השלום העולמי של ויליאם לי ראנד, ראה מאמר שהופיע במגזין הרייקי של חורף 2004.

והנקודה האישית שלי: היה לי הכבוד להשתתף בסדנת קארונה רייקי® מאסטר בהנחיית ויליאם ראנד, אשר התקיימה בירושלים באוקטובר 2004 ובמסגרתה מוקם מערך הקריסטלים בגלריית בית-הבד בעיר העתיקה בירושלים. חדי העין מביניכם יוכלו לזהות אותי במאמר, בעמוד 7, התמונה הימנית התחתונה בעמוד, מצד שמאל, בחולצה לבנה.

מומלץ לשתף. החברים יודו לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *