בית הספר להכשרת מטפלים ומורים לרייקי בהנהלת נמרוד קדם

קופסת הכוונות של רייקי

במסגרת לימודי בסדנת רייקי I, לפני כשני עשורים, ובמסגרת חיפושי אחר חומר באינטרנט לגבי רייקי, למדתי על "קופסת הכוונות של רייקי", או בקיצור, "קופסת רייקי".

זוהי טכניקה פשוטה וקלה למשלוח רייקי ולהגשמת כוונות ומשאלות. הבסיס לפעולתה של קופסת הכוונות של הרייקי הוא העיקרון האוניברסלי של "אנרגיה הולכת בעקבות מחשבה/כוונה".

בחרו לכם קופסה קטנה שאינה עשויה מחומר מתכתי ובעלת מכסה אטום. קופסה של סרט צילום 35 מ"מ יכולה להתאים.

היום קצת קשה למצוא קופסאות פילם ולכן חיפשתי ומצאתי קופסה מתאימה, שמשמשת בדרך כלל לנשיאת תערובת תה או מברשת שיניים לנסיעות.

ניתן להשיג באתר אליאקספרס, במספר גדלים. אני בחרתי בגודל 12 על 2.5 ס"מ. עולה פחות מ-10 ש"ח, כולל משלוח (נכון ליוני 2020).

קישור למוצר >> https://bit.ly/3dBjJjm

תוכלו לחפש באתר דוגמאות וגדלים נוספים.

על פתק קטן, רשמו את כוונתכם בזמן עבר, כאילו כבר התגשמה. למשל, אל תרשמו "אני מבקש שפלוני בת אלמונית יחלים" אלא "פלוני בן אלמונית החלים והוא כעת בריא ושלם". אל תרשמו "הפגישה שתתקיים ביום שלישי תביא לתוצאות טובות ביותר" אלא "הפגישה שהתקיימה ביום שלישי הביאה לתוצאות טובות ביותר". ההתייחסות לאירוע היא תמיד בזמן עבר, אפילו אם האירוע עדיין לא התקיים. תמיד כתבו רק הצהרות חיוביות והימנעו מליצור הכרזות שליליות.

מומלץ לכתוב את הפתק בעט אדום ובאותיות דפוס. הדבר מביא לכוונה גדולה יותר בזמן מתן הרייקי לקופסה.

רשמו כל בקשה בפתק נפרד, קפלו אותו והניחו אותו בתוך הקופסה.

בכל פעם שאני מקבל בקשה לשליחת רייקי לאדם חולה או לאירוע מסויים, אני מוסיף פתק לקופסה שלי, וברוב הזמן היא דחוסה למדי.

במשך היום העבירו רייקי לקופסה תוך כוונה לרפא את הבקשות/כוונות שבתוכה. אישית, אני מחזיק את הקופסה בכיס המכנסיים, בתיק הצד שלי או על שולחן העבודה שלי, ובמשך היום מניח את היד על הכיס, התיק או ישירות על הקופסה ומזרים אליה אנרגיית רייקי.

כאשר מתגשמת כוונה או כאשר הכוונה מוגבלת לתאריך מסויים, הוציאו את הפתק מהקופסה ושירפו אותו. את האפר פזרו בעציץ או בגינה. זהו צעד חשוב היות והוא מסיים את מחזור הריפוי עם הכוונה.

אני פותח את הקופסה אחת ליום וקורא את כל הכוונות שבפתקים, על מנת להתחבר שוב לכוונות שרשומות בהם.

זכרו: אנרגיה הולכת אחרי מחשבה/כוונה. היו זהירים בכוונותיכם.

מומלץ לשתף. החברים יודו לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *