בית הספר להכשרת מטפלים ומורים לרייקי בהנהלת נמרוד קדם

החלמה בעזרת הרייקי

שלום, שמי רוזה זריצקי ואני מסטר רייקי.

לאחרונה עברתי תקופה מאוד קשה פיזית ונפשית: מצאתי את עצמי עם אבחנה קונבנציונלית של מחלה כרונית מהקשות ביותר בשם "ulcerative-colitis" שפוגעת במעי הגס. התרפיה הקלאסית היא באמצעות קורטיקוידים, תרופות נגד דלקות (לכל החיים) ואף ניתוח. המחלה הוגדרה לאחר בדיקה חודרנית בשם "קולונוסקופיה" הדורשת הכנה לא יותר נעימה מהבדיקה עצמה.

יום לפני הבידוק פניתי לכל החברים של "איחוד הרייקי" דרך הדואר האלקטרוני ולכל הידידים העוסקים בתחום (מעל 50 איש) וביקשתי שישלחו לי אנרגית רייקי. כולם התגייסו ושלחו לי רייקי מרחוק וגם הוסיפו מכתבי תמיכה.

עברתי את הבדיקה בשלום.

אחרי יומיים חלמתי (חלום מוחשי ומציאותי למדי): אני נמצאת בבית הולדתי (בפרברי בואנוס-איירס), כשבדלת הראשית נכנסת גברת במראה הודי ובידה משהו הנראה כמו קריסטל. שאלתי אותה אם נתתי לה תור לטיפול רייקי, והשיבה לי שהיא-היא זאת שבאה לטפל בי ברייקי, ואם אינני זוכרת שאתמול גם היתה וטיפלה בי ברייקי. האמת היא שלא זכרתי. תוך כמה דקות הופיע רופא הומאופט גם במראה הודי או טיבטי, בעל פנים עתיקות והסביר לי מה פשר מחלתי ומה עליי לעשות בכדי להירפא. לאחר מכן המשיכו להגיע ישויות רבות ולא כולם מוכרים לי. הרגשתי שהם מדריכים ויועצים בעלי חשיבות רבה בעבר וכולם באו כדי לרפא אותי.

הם הובילו אותי דרך המסדרון הראשי של הבית (המקשר בין חדרי השינה) ובסופו מזווה קטן. דרכו עברנו למימד אחר (אולי העתיד?). שם היה "ספא" עם מזרקות מים, מעינות, מפלים וסלעים ענקיים שמהם נבעו מים. זה היה המקום המיועד לריפוי וכן עשו המלווים אותי. בהמשך הרופא נתן לי טוש (לורד) ירוק שבאמצעותו ובכוחו ניתן להירפא ולרפא אחרים, בפעולה הפשוטה של ציור לב בזרוע. הייתי צריכה לצייר רק את ההיקף והלב מתמלא בעצמו ומייד בגוון ירוק. בהמשך הגיעו אלי אנשים רבים שהבטחתי לעזור להם בכח הרייקי, כגון חברה טובה, בני השני ועוד רבים. כיבדנו את כולם (מטפלים ומטופלים) בעוגיות שבני ואשתו הכינו. בסוף הרופא אמר לי: "קומי ולכי לשרותים ותוציאי כל הרע שעשו לך…"

אז התעוררתי, קמתי ורצתי לשרותים…

התוצאה היתה מחרידה ונבהלתי, אך מאז הטיפולים הקונבנציונליים (תרופתיים) והלא קונבנציונליים (הומאופטיים) גרמו לשיפור מואץ ובצעדי ענק עד כדי כך שהיום אני מרגישה בריאה לחלוטין.

אני סבורה שאנרגית הרייקי היא שעצימה את הטיפולים והובילה אותי בדרך הנכונה לריפוי.

תודה לכולם עבור העזרה בטיפול.

מודה לאנרגית הרייקי.

אור ואהבה, רוזה.

מומלץ לשתף. החברים יודו לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *